søndag 7. april 2013

puslespill

Denne uka fikk vi besøk av en hyggelig norsk familie. På tirsdag kom de fra Norge og på onsdag kom de opp til oss, på tross av de var noe trøtte og slitne etter reisa. Saken var at mens de var i Norge fikk jeg spørsmål om vi ønska oss noe, noe de kunne ta med til oss alle. Da ønska jeg meg puslespill. Vi har noen elever som pusler mye og de puslespilla jeg hadde med sist jeg kom fra Norge er nesten utslitt. Jeg tenkte at de kunne finne noen puslespill som var brukte og hele som ikke var i bruk lenger, men her kom de med mange og bare nye puslespill. Innsamling på Facebook hadde gitt resultater. Tusen takk til alle som har bidratt, for mange fine puslespill. Under utdelinga var det mange blide fjes og fornøyde unger.

 Midt inne i lekselesinga ble det utdeling av puslespill i alle klasserom.

Etter at leksene var ferdige, måtte vi åpne og prøve noen av dem.

2 kommentarer:

  1. Så kjekt å sjå!
    Og absolutt kjekkast at dei var nye :-)

    Lenge sidan eg har lagt igjen helsing no.
    Vi har 25 års jubileum i år. Men har ikkje høyrt om det vert feiring. Eg skal ha konfirmasjon 2.juni så har ikkje tid til å planlegge feiring i allefall.
    Er ikkje på Facebook.. Kanskje det skjer noko der?
    Kjem du heim i løpet av sommaren eller hausten?

    Lev vel! klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Koselig å høre fra deg, Sigrid. Jeg kommer til Norge den 25. mai og blir nesten to måneder. Et lite treff hadde jo vært koselig, men har ikke hørt eller sett noe.
      Ha et godt. Klem

      Slett