lørdag 30. april 2011

Norges Lover

Det jeg glemte å skrive om i forrige innlegg var de kokatyggende arbeiderne. Med litt inntak av kokablader som blir liggende i kjakan en stund trenger de nesten ikke mat. Når det kommer et lass med folk for å legge et sementlag som gulv og tak, ber de om koka og litt brus. Da holder de nesten hele dagen. Presidenten her i landet vil at verden skal forstå at det er forskjell mellom kokablader og kokain, og det er det jo. For jeg har ikke tygd bladene, men drukket teen av kokablader og jeg ble ikke høy slik som han trodde han som satt i tollen på Gardermoen for noen år siden. Dette skjedde da jeg spurte om jeg kunne ta med meg en te inn i landet som var en blanding av kokablader, anis og kamomille. Først var han i tvil, så sa han at det gikk nok ikke. Lurer på hvor mye kokain jeg kunne lage av en tepose med tre forskjellige urter i?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar