torsdag 15. januar 2015

nytt år

GODT NYTT ÅR til alle der hjemme. Det er kanskje litt seint, men året har mange ubrukte dager enda, dager som skal fylles av hver enkelt der vi er. Kanskje ønsker vi et anderledes år, kanskje ønsker vi å fortsette der vi slapp, uansett ønsker jeg at dere alle får et år fyllt med glede, utfordringer, passe mange problemer og vilje til å løse dem.

Her regner det, regjeringen innførte en ekstra fridag den dagen Dakar rally passerte saltsjøen sør i Bolivia, jeg er mett etter wathia som vi lagde til en 40 årsdag her på bruket, ungene har sommerferie, jeg driver med regnskap og skjekker dollarkursen hver dag. I tillegg driver vi med papirer på stiftelsen som ikke er helt i boks enda, på bilverkstedet har vi tjent noen slanter dette året også og mer skal det bli, rapport til Norge fra fjoråret kommer snart og reise til Bolivia sommer 2015 er også i anmars, så bare forbered dere på en knalltur til Bolivia et par uker i juli/august.

Bolivia sommeren 2015 blir en reise der vi møtes i Cochabamba, besøker leksehjelpa "Dråpen" og lager wathia, vi reiser til nasjonalparken Torotoro, til Sucre der frihetshuset ligger og en flott plaza. Viderer flyr vi til La Paz og reiser direkte til Titicacasjøen med en båttur til soløya. Avslutningen blir i La Paz der vi bl.a. prøver den nye taubanen som henger over hele byen. Jeg har ikke prøvd den enda, men med en så spesiell beliggenhet som La Paz har, vet jeg at den er spektakulær. Søk dere inn på Bolivia, bilder og de navna jeg har nevnt over så vil dere få et lite innblikk i det som vi kommer til å oppleve.

Så håper jeg på fortsatt godt samarbeid dette året også, og at mange ønsker å besøke Bolivia denne sommeren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar